4-8 GRUDNIA 2024
WARSZAWA
Festiwal
O nas
Aktualności
Recenzje
Konkurs i Nagrody
Jury i goście
Bank BNP Paribas na Festiwalu
Partnerzy
Galeria
Program
Lista seriali
Harmonogram
Katalog festiwalu
Sekcje
Branża
Wydarzenia towarzyszące
Warto wiedzieć
Informacje praktyczne
Kontakt
Biuro prasowe
Facebook
Instagram
Konto
EN
DECEMBER 4-8, 2024
WARSAW
Festival
About us
News
Reviews
Competition and Awards
Jury and guests
BNP Paribas Bank at the Festival
Partners
Gallery
Programme
Series list
Schedule
Sections
Industry
Worth Knowing
Practical information
Contact
Facebook
Instagram
Konto
EN
Recenzje
Wzrok zanurzony w otchłani | recenzja „Wzgórza psów”
14/01/2025
Duchy, zjawy i tajemnice Wałbrzycha | recenzja 2 pierwszych odcinków serialu „Czarne stokrotki”
03/01/2025
Gwiazda, ikona, skandalistka | recenzja serialu „Lady Love”
20/12/2024
Krzyżyk niespodziany | recenzja „Ślebody”
12/12/2024
Mężczyzna z walizką | recenzja serialu „Dzień Szakala”
08/12/2024
I’m still standing | recenzja serialu „Warszawianka”
08/12/2024
Suicideboys | recenzja „Idź przodem, bracie”
07/12/2024
Konkurs nienawiści | recenzja „Pingwin”
06/12/2024
Detektyw z sąsiedztwa | recenzja serialu „Poker Face”
05/12/2024
Rodzicielstwo z końca świata | recenzja „The Last of Us”
04/12/2024
Jak zostać najsłynniejszym Janem Pawłem w historii Polski, a przynajmniej w 1670 roku? | recenzja „1670”
04/12/2024
Wszystkie pierwsze razy | recenzja „Absolutnych debiutantów”
04/12/2024
W spirali kłamstw | recenzja „Czarnobyla”
04/12/2024
Syndrom matki-fighterki | recenzja „Matek pingwinów”
03/12/2024